آهنگهای ویژه

  • فرزاد فرزین

    عشق زیاد

  • میثم ابراهیمی

    شدی عشقم

  • محسن چاوشی

    ذره بین

  • دانلود آهنگ حتی نباشی اینجا از سعید آذر

    سعید آذر

    حتی نباشی

  • گرشا رضایی

    سمفونی

  • مسعود حکاک

    باور کن

  • فرزاد فرخ

    امضای عشق

داعش دست نوجوان 16 ساله را قطع کرد (+18)

0
وقتی برای ترساندن مردم دست جوان بی گناه بدون دلیل و مدرک قطع می شود.
 
اخبار حوادث : دست “بشار” پسر ۱۶ سالۀ نوجوان سوری حدود ۷ ماه قبل توسط یکی از جلادان گروه تروریستی داعش در شهر “الهول” قطع شد. شهر کوچک الهول در استان حسکه در شمال شرقی سوریه قرار دارد.
 
بشار گفت: وقتی از دیدار برادرم در شهر حسکه باز می گشتم، عناصر داعش در یک ایست و بازرسی من را بازداشت و به سرقت تلفن همراه متهم کردند.
 
داعش دست نوجوان 16 ساله را قطع کرد (+18)
 
وی تأکید کرد که پس از تلاش برای رد ادعاهای عناصر داعش، به شدت از دست آنان کتک خورد. عناصر داعش سرانجام به زور کتک او را مجبور به اعتراف به کاری کردند که انجام نداده بود.

 

پس از آن عناصر داعش، بشار را به شهر “الشدادی” در ۸۰ کیلومتری جنوب غربی الهول بردند و حدود ۴۰ روز زندانی کردند.

 

به گزارش تالاب گفتنی است که نیروهای دموکراتیک سوریه در نوامبر ۲۰۱۵ عناصر داعش را از شهر الهول و در فوریه همان سال از شهر الشدادی بیرون راندند. شهر الشدادی، پایگاه اصلی داعش در استان حسکه به شمار می‌آمد.

 

پس از حدود ۴۰ روز، عناصر داعش به بشار گفتند که دیگر می‌تواند به خانه برگردد، اما بشار حرف آنها را باور نکرد، زیرا می‌دانست که آنها دروغ‌گو هستند.

 

وی افزود: من را سوار خودرو کردند و گفتند که به خانه می‌رسانند، اما چشمانم را با پارچه بستند.

 

بشار ادامه داد: وقتی پارچه را از چشمانم برداشتند، دیدم که مردم دور من جمع شده‌اند و منتظر دیدن مجازات من هستند. این ماجرا در یکی از میدانهای روستای “الدشیشه” در حومه الشدادی اتفاق افتاد.

 
داعش دست نوجوان 16 ساله را قطع کرد (+18)

بشار گفت: وقتی مردم را دیدم، فکر کردم که می‌خواهند سرم را از تنم جدا کنند؛ سعی کردم فرار کنم ولی نتوانستم زیرا دستانم را بسته بودند. من را کنار میز نشاندند.

 
داعش دست نوجوان 16 ساله را قطع کرد (+18)
 
 
وی تأکید کرد: در آغاز مقاومت کردم و نگذاشتم دستم را بگیرند، ولی آنان من را کتک زدند و با آمپول من را بیهوش کردند و دستم را بریدند.
 
 
داعش دست نوجوان 16 ساله را قطع کرد (+18)
 

بشار اظهار داشت: وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم که در بیمارستان هستم و دستم قطع شده است.

 

بشار گفت: فقط ماجرای قطع شدن دستم من را آزار نمی‌دهد، زیرا به خوبی به یاد دارم که مردمی که در اطراف من جمع شده بودند در حال خندیدن بودند، گویا این موضوع برای آنها بسیار عادی بود.

 

بشار پس از این ماجرا مدرسه را رها کرد، او می‌گوید که قبلاً با دست راست می‌نوشت ولی عناصر داعش دست او را قطع کردند و نمی تواند با دست چپ چیزی بنویسد.

 

وی این روزها بیرون از خانه کار می کند تا بتواند کمک خرج خانواده فقیرش باشد.

 

بشار گفت: زندان شدادی ۳ اتاق داشت، یکی برای زنان و ۲ اتاق برای مردان. عناصر داعش به زندانیان اجازه می دادند که در روز فقط نیم ساعت وارد محوطه شوند.

 

وی خاطرنشان کرد که عناصر داعش ۲ کودک ۹ ساله و ۱۰ ساله را نیز به بهانه فروش سیگار بازداشت کردند و پس از شلاق زدن در مقابل مردم و گرفتن جریمه، اجازه دادند نزد خانواده خود بازگردند.

 

سربریدن، مجازات موسیقی در تلفن همراه

بشار گفت: عناصر داعش یکی از اهالی دمشق را دستگیر کرده بودند که در تلفن همراهش موسیقی و عکس بود وی افزود: سر آن فرد را بریدند و نمایشگری را در دیوار زندان نصب کردند تا ما اعدام او را ببینیم.

 

گروه تروریستی داعش، برای ایجاد رعب و وحشت در مناطق تحت کنترل خود و جلوگیری از هرگونه اعتراض و شورش، هرازگاهی به روشهای وحشیانه دست به اعدام و یا مجازات شهرندان می‌زند؛ و برای عناصر این گروه هیچ تفاوتی ندارد که قربانیانش زن باشند و یا کودک و یا افراد سالخورده.

 

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ “ابوبکر بغدادی” سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

 

منبع : abna24.com

نوشته داعش دست نوجوان 16 ساله را قطع کرد (+18) اولین بار در تالاب پدیدار شد.

Source: اخبار

لینک کوتاه

اشتراک گذاری

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها